19.2 °C
28. 6. 2022
  1. Úvod
  2. /
  3. Aktuálně
  4. /
  5. Reorganizace Úřadu městské části…

Reorganizace Úřadu městské části Praha 5 od 2.3. 2015

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on email

Vážení občané,

 

dovoluji si Vám oznámit, že ke konci února 2015 jsme ukončili reorganizaci Úřadu Prahy 5 – více informací naleznete na webových stránkách http://www.praha5.cz/cs/sekce/odbory-a-oddeleni/?diagram=1 .

 

Od 2. března 2015 bude městský úřad Prahy 5 poskytovat své služby občanům v následujících odborech:

 

1.    Kancelář starosty,

2.    Kancelář tajemníka,

3.    Kancelář městské části,

4.    Odbor otevřená radnice,

5.    Odbor hospodářské správy,

6.    Odbor ekonomický,

7.    Odbor sociální problematiky,

8.    Odbor školství a kultury,

9.    Odbor správy veřejného prostranství a zeleně,

10. Odbor majetku a investic,

11. Odbor bezpečnostní a prevence kriminality,

12. Odbor územního rozvoje,

13. Odbor občanskosprávní,

14. Odbor živnostenský,

15. Odbor stavební a infrastruktury,

16. Odbor dopravy,

17. Odbor ochrany životního prostředí.

 

Jmenné kontakty na jednotlivé odbory a oddělení naleznete také na webových stránkách Prahy 5 v sekci Odbory a oddělení – http://www.praha5.cz/cs/sekce/odbory-a-oddeleni/ .

 

Co znamená tato změna pro veřejnost?

 

Pro občany Prahy 5 se nic nemění. Organizační změna v rámci Úřadu má za úkol nejen efektivněji řešit potřeby, požadavky a přání občanů, ale také zlepšit samotný chod radnice.

 

V případě dotazů jsou Vám v současné době k dispozici všichni pracovníci Úřadu městské části Praha 5. Pro informaci uvádíme pro Vaše dotazy také bezplatnou linku : 800 800 005

 

 

S pozdravem

Mgr. Jiří Radil

tajemník ÚMČ Praha 5